آرامش پیدا کنید – ذهن خود را از افکار استرس زا پاک کنید

دریابید که خودتان دائماً در حال تماشای کانالهای خبری بالقوه “منفی” هستید که احساساتی گرایی را ارائه می دهند تا شما را در حالت ترس نگه دارند و بنابراین شما را تحت مراقبت نگه می دارند ، تا خود را در این مکان بد نگه دارید. تماشا را متوقف کنید علاوه بر بسیاری از رسانه های اجتماعی و مطبوعات آنلاین تابلوئید.

مطبوعات جدی باشید

به خود لطف کنید و به منابع معتبر پایبند باشید تا شما را از تحولات مطلع سازد – مواردی که شما را با روزنامه نگاری مشکوک ناشی از وحشت که برای ایجاد ترس ایجاد شده است ، پر نمی کند.

تماشا کنید که با چه کسی صحبت می کنید

موضوعات مورد بحث را با دقت مشاهده کنید. مردم حتی با تکرار نظریه های نیمه کاره ای که از طریق واتس اپ برای دوستانشان و یا شبکه های اجتماعی برای همکارانشان خوانده اند ، ترس آنها حتی بیشتر می شود. این یک عود ویروسی ایجاد می کند ، و ترس شما به سرعت پنجاه نفر دیگر را آلوده می کند. اگر با مطالب علمی اثبات شده خود را مسئولانه مطلع می کنید ، نیازی به توجه به سایتهایی نیست که ترس ایجاد می کنند. ازشون اجتناب کن.

افکار خود را قوی نگه دارید

درگیر تفکر حدس و گمان نباشید. بله ، به کمد خود ، بنزین موجود در اتومبیل خود نگاه کنید و در مورد همه اینها هوشمندانه عمل کنید. برخلاف تمهیدات مبتنی بر ترس ، آماده سازی منطقی (و مبتنی بر هوش) انجام دهید. و دوباره – افکار خود را قوی نگه دارید. وحشتناک را به عنوان سم در نظر بگیرید. آیا همچنان به بلعیدن سم ادامه می دهید؟ نه بنابراین هنگامی که آنها بوجود آمدند ، به خود بگویید که در حالی که این مشکل وجود دارد و در حالی که هنوز راه حل به طور کامل پیاده نشده است ، بهترین کاری که می توانید برای خود و خانواده انجام دهید این است که بر ذهن خود بسیار کنترل کنید.

ممنون میشم

برای سلامتی شما ، برای ارتباط ما ، برای افراد خوب جهان ، که بهترین طرف آنها در این وضعیت فوق العاده ناشناخته برای همه ما ظاهر می شود. سپاسگزار آسمان آبی ، آسمان خاکستری ، آسمان بارانی و هوایی که تنفس می کنیم باشید. قدردان عزیزان خود باشید ، حتی اگر عزیزانشان دور باشند. سرانجام ، از قدرت درونی روزافزون خود که به شما امکان می دهد شادی را پیدا کنید ، حتی در میان همه آن ، سپاسگزار باشید. به یاد داشته باشید که هر روز شادی های کوچک را پیدا کنید – در صورت امکان ، چند بار. جیب های کوچک شادی – که تحت کنترل شما هستند – می توانند هر روز چنین تغییری را در روز شما ایجاد کنند.

و سپس به زندگی ادامه دهید

کتابهای خوبی بخوانید. به پیاده روی طولانی بروید. از فیلم های خوب لذت ببرید با خانواده خود بازی های رومیزی انجام دهید. درباره موضوعاتی صحبت کنید که همه از آنها لذت می برند. از آنها و دانش آنها بیاموزید. نوجوان شما می تواند تاریخچه هیپ هاپ را به شما بیاموزد. شما می توانید با شرکت در حفاری های Mesoamerica ، او را در مورد دوران تاریکی فلاپی دیسک یا تمایل جوانی او برای تحصیل در باستان شناسی آگاه کنید. اگر خود را در این بیماری همه گیر می بینید ، با همه کسانی که دوست دارید در تماس باشید ، عصرهای بزرگنمایی یا ساعات شادی را سازماندهی کنید ، بازی های آنلاین انجام دهید و بیش از همه ، به خود یادآوری کنید که یکدیگر را دوست دارید.

تعادل خود را برگردانید

بدانید که بیشتر سلامتی جسمی ، سیستم ایمنی بدن ، سلامت روانشناختی و کسانی که به شما نگاه می کنند تا حدود زیادی به پذیرفتن توصیه های ارائه شده در این قسمت از هیئت مدیره بستگی دارد.
خوب باشی. از افکار خود به خوبی مراقبت کنید. بگذارید در سر ، قلب ، بدن و روح خود احساس امنیت کنید. به یاد داشته باشید ، این ها انتخاب هایی هستند که می توانید در طول روز ، هر روز انجام دهید. شما انتخاب می کنید که روی چه چیزی تمرکز کنید. شما آنچه فکر می کنید و فکر می کنید را انتخاب می کنید. و به همین دلیل احساس خود را انتخاب می کنید. نه تنها بهداشت بدنی ، بهداشت روانی را نیز رعایت کنید. فکرهای خوب داشته باشید اونطرف می بینمت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *