بریتانیا را حاکم کنید ، شصتمین سالگرد تولید نوع جگوار E

اما تزریق موتور اسپورت جگوار با تولید اولین اتومبیل متوقف نشد. آنها در دهه 1960 آزمایش انواع بسیار سبک خود را ادامه دادند ، از جمله کوپه کم کشیدن کوپه ، یک مسابقه از نوع D که دارای بدنه آلومینیومی براق و روان است. نوع E که هرگز برای مسابقات طراحی نشده است ، در حقیقت به یک اتومبیل پیست بسیار موفق تبدیل شده و بر مسابقات روی زنجیرهای باریک و کج تسلط دارد. شاسی سبک جدید جگ به اندازه کافی قدرتمند بود تا انزو فراری را هشدار دهد ، که بسیار سریع دستور ارتقا 250 250 GTO فوق العاده فراری را صادر کرد.

علیرغم موفقیت های فراوان در خانه ، نوع E متولد انگلیس با حقوق طولانی تر مشترک در رویدادهایی مانند لمانز مبارزه خواهد کرد. نوع E قطعاً بهترین رقیب این برند نبود ، اما میراث آن مانند هیچ کس دیگر ادامه حیات داد.

بخش جگوار کلاسیک به مناسبت این مرحله با عظمت خودرو ، در حال مرور عاشقانه دستور العمل همیشه سبز ، مکای خودرویی معمولی انگلیس است که از نوع E است. تعداد کل رودسترها و کوپه های کاملاً نوسازی شده که به صورت جفت به فروش می رسند در مجموع به 12 نمونه محدود می شود. برای اعلام این فعالیت انحصاری ، جگوار کلاسیک نگاهی به نوع جدید “E” انداخت ، و اولین اتومبیل های رونمایی شده در نمایشگاه خودرو ژنو در سال 1961 را نشان می دهد – کوپه بدنه ثابت Oplescent Gunmetal Grey و رودستر انگلیس Racing Green.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *