سoveالات متداول Cove SafeWise


مانند اکثر سیستم های امنیتی ، Cove هنگامی که سنسورهای آن فعالیت در خانه شما را تشخیص می دهند زنگ هشدار را ایجاد می کند – به شرطی که ابتدا سیستم را فعال کنید. بعد از دادن زنگ هشدار ، سیستم برای شما پیام Cove InstaText ارسال می کند تا بررسی کنید که آیا به کمک نیاز دارید – یا می توانید زنگ هشدار غلط را گزارش دهید. مرکز نظارت بر حرفه ای Cove پس از تأیید درخواست کمک شما (یا اگر اصلاً پاسخی ندهید) پاسخی فوری به خانه شما ارسال می کند.

برخلاف اکثر سیستم های امنیتی ، Cove خدمات RapidSOS را ارائه می دهد که اطلاعات شما را به جای ارسال از طریق تلفن ، مستقیماً به پاسخ دهندگان 911 ارسال می کند. این به این معنی است که پس از یک رویداد هشدار سریعتر کمک می گیرید.

اگر پیش پرداخت تجهیزات خود را بپردازید ، Cove نیازی به چک اعتباری ندارد. Cove این گزینه را یک برنامه ارزش می نامد. اما اگر تصمیم دارید در طی یک قرارداد سه ساله هزینه تجهیزات خود را تأمین کنید ، یک چک اعتبار وجود دارد – Cove این گزینه را یک برنامه اقتصادی می خواند.

طرح نظارت Cove Basic تجهیزات با ضمانت یک ساله را پوشش می دهد ، در حالی که Cove Plus شامل ضمانت مادام العمر برای تمام تجهیزات Cove است.

فقط دوربین های امنیتی Cove برای ارسال فیلم از طریق اینترنت به اتصال Wi-Fi نیاز دارند. سایر دستگاه های Cove به پنل Cove متصل می شوند ، که از اتصال تلفن همراه برای صحبت با ایستگاه نظارت استفاده می کند و به شبکه Wi-Fi شما متصل نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *